Celcom tawar 100 Camry

Kelmarin saya terbaca di akhbar tentang iklan ini

Menarik bukan? Saya juga pengguna Celcom. Bayangkan kalau saya memenangi peraduan ini. Namun sebagai muslim, saya cuba mencari kedudukan peraduan ini dari segi syara’.

Saya mendapat jawapannya disini.

Yang halal itu jelas, dan yang haram itu jelas. Kepada pengguna Muslim talian Celcom, anda jangan terpedaya!

Satu Respons to “Celcom tawar 100 Camry”

  1. hAriz AkhtAr Says:

    I have bad experience on this contest. Don’t started or you’ll loss all your money/credit. It’s a kind of gambling and at the end CELCOM yang kaya. They can buy even 500 toyota camry just in a day from the sms collections.

    And i hope government will look into this and stopped this kind of contest in the future. I’ve lost nearly RM1000 for this noncense without getting anything.

Tinggalkan Jawapan

