Masih Lagi Pelajar

“Rul, mintak emelkan proposal ko dulu ngan result-result experimen skali” Pinta Rival.

Rival, pelajar PhD yang besal dari Acheh Indonesia. Pintanya untuk saya menghantar proposal master saya dahulu dan result2 experimen. Saya berkerut. Sudah pasti tugas yang sepatutnya saya lakukan terpaksa di’cover’ olehnya iaitu menyiapkan laporan projek ke Kementerian Pengajian Tinggi di bawah vote 78055!

So, kenalah buka balik fail yang sudah 2 bulan tak disentuh.

TQ Rival!

Regards,

Masih Lagi Pelajar

Master of Mechanical Engineering (Machining Process)

UTM Skudai

## Awal bulan ni saya sempat ke UTM untuk berjumpa supervisor. Bincang beberapa perkara. Terutama baki masa belajar saya. Masih ada lagi 3 tahun! Hahaha..enjoy dulu

5 Respons to “Masih Lagi Pelajar”

  1. azlanmusa Says:

    3 tahun bukan lame..sementar ja

  2. T-mutiara Says:

    abiskan cepat2…

  3. Azrul Hisyam Says:

    mim alif lam sin

  4. zsag Says:

    seronok ye enjoy?
    susah2 dulu, senang2 kemudian..

  5. Azrul Hisyam Says:

    kalau kita susah, bkn ada org yg nk amik peduli…
    tapi bila kita enjoy, ramai yg nk turut serta

Tinggalkan Jawapan

