Membazir 2

Hangin aku tak padam lagi, memang aku geram…

Tiba-tiba aku terima sms dari sorang ‘dol’ ni

“bang, choco abg saya makan sikit eh, tensen jawab exam td”

Tiba-tiba ada sorang minah tu YM aku..

Mintak aku bawak balik colat time balik kampung nanti. Mentang-mentang aku baru balik langkawi, korang semua mengada-ngada semua! Hampes punya anak buah!

toblerone-chocolate

Sori zack, toblerone ada sikit je, byk dah org lain kebas

29_1_b

Zack, hang memang ‘dol’, makan van houten macam makan nasik

Tapi, ‘Dol’ yang sms aku ngan minah yang YM aku memang anak buah terbaeekk yang aku ada…

Ambiklah coklat tu, makan! Nak makan coklat macam makan nasi pun takpa

Sebab aku ni kan tokeh coklat!

Nantikan membazir pulak…macam membazir tenaga tegur minah tu…hangin aku belum abis!

145804037936967794xt5

Bakar duit memang membazir

4 Respons to “Membazir 2”

  1. Hamasyie Says:

    huh!!
    A.azrul ddekkkutt!

  2. Azrul Hisyam Says:

    bestnya make cakelat…nyum

  3. tuan zack Says:

    sedih betol la abg..sampai ati sebar lam blog..jatuh la saham zack pasni..hehehe.
    p/s: aik, tym bz ngan master leh lagi ambik gambo choco???

  4. muhammadridwanto Says:

    oit,
    kenapa ko tak bagi aku sikit coklat.
    lebih 3 tahun kenal ko.
    sedikit coklat pun ko tak nak bagi aku ????

Tinggalkan Jawapan

