Membazir

Haku kadang-kadang hangin jugak dengan setengah-setengah orang…

tapi baik aku buat senyap je.

Bila kita ada ramai kawan, jarang berjumpa, jarang bertegur sapa…

Dan bila ada kesempatan di alam maya ni, bila online, kita akan cuba bertanya khabar

Khabar yang ditanya bukan apa pun, juz tanya sekarang duk kat mana, sihat ke tak….

Tapi bila kita menyapa untuk bertanya khabar itu dikatakan membazir tenaga….

haku hangin betul.

Hampa ingat martabat hampa tinggi sangat sampai nak menyapa pun tak boleh… boleh blah lah!

Ingat haku heran sangat!

3 Respons to “Membazir”

  1. Hamasyie Says:

    engat a.azrul deh..
    beghute tuh!

  2. xyz Says:

    kesian..

  3. 'uyun Says:

    allah lebih tahu sape punye martabat yang lebih tinggi.

    kalau rase tinggi, bawak2lah bertaubat.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: