adoyaiii

Awal-awal pagi lagi saya off kan hanset. Tidak mahu diganggu kerana hari ini saya ‘cuti kecemasa’

Namun, usai zohor saya on kan balik hanset, selepas itu ada panggilan masuk. 04-917****! Ni no pejabat.
Saya biarkan panggilan tanpa dijawab.
Sejam selepas itu, ada lagi panggilan masuk. Kali ini dari staf saya.
Saya jawab panggilan itu.
“Demo kena gi KL ni 11hb, ada perjumpaan dengan Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam” beliau menyampaikan maksud berita.
“Adoyai, cap ayam sungguh!”
11hb ke KL dan 13hb ke Kluang, Johor!
Perlukah saya pulang ke Kedah pada 10hb untuk sekadar ‘punch card’ (baca: masuk opis untuk urus terlalu banyak hal) dan terus ke KL???
Adoyaaiiii!!!

Satu Respons to “adoyaiii”

  1. akok kedut Says:

    pende duk mengeluh ni

    bersyukur dengan apa yg ada

    kerana masih ramai yg tidak mendapat apa yg kiter dapat hari ini

    hahahahahha

Tinggalkan Jawapan

