SENI

 

” En. Azrul kat mana?” Satu sms masuk

” Saya kat kampung” Balas saya ringkas

 

“Hari Ahad ada mesyuarat ketua bahagian” satu lagi sms dari staf saya

“Iya ke, Isnin baru saya masuk opis, sebab tiket ke Kedah dah habis” balas saya

 

Inilah seni untuk ponteng meeting!

 

SAIKUL

7 Respons to “SENI”

  1. Asyraf Shari Says:

    Seni monteng meting. Bereh bos ni. Jerol, tukar link blog aku tu. Gambar sekul jugok hok ada hehe

  2. due Says:

    hahahaha….hbt2..

  3. Azrul Hisyam Says:

    to asyraf: tiket bas lain sbnrnya ada, cuma kaunter hok aku gi jah xdok, pandai2 nk hidup la kalu nk join program..sbb tu aku terkilan ada xleh mai

    sekul mmg ada seni

  4. fairuspeng Says:

    melompat pun seni jugok..hihi
    mujur l aku lamo doh sain dgn budok2… tok la raso sangat x dok senior

  5. Azrul Hisyam Says:

    peng: aku xdan make kek!

    kena beli camera nikon SLR ni, mu lopat deh, nk amik gamba nih

  6. hamasyie Says:

    wah..berseninya A.azrul…

  7. E Estim Says:

    Memang pun… semakin tembammmm

Tinggalkan Jawapan

