Merajuk

Kami saling mengenali sejak 2005, sudah 4 tahun saya bersama. Agak lama juga lah perkenalan kami, dan memang saya sangat menyukainya.

Bukanlah cantik sangat pun, tapi saya sangat selesa bersamanya.

Tapi sejak minggu lepas, asyik merajuk je. amat menyusahkan saya.

“Cari yang lain je lah” seru rakan sekerja

“Saya masih sayang!” balas saya

“Kalau asyik menyusahkan, carilah lain, bukannya tak mampu pun”

Saya berfikir banyak kali.

Alahai telefonku. Rosak lagi

4 Respons to “Merajuk”

  1. ridwanto Says:

    betul ke?
    entah2 makwe kau kot

  2. moon Says:

    bukan entah lagi.dah memang la tu ridwinto.dari luahkan hatinyer.eheh……ala mesti ader benda dier nak perhatian tue..cuba la face to face.tanya habis2 apa yg terbuku dlm hati. Rasa rasa saya lah, mungkin dier nak perhubungan tue ke peringkat yg lebih tinggi.sampai bila asyik nak berkawan jer….

  3. Azrul Hisyam Says:

    mmg hanset rosak la wanto n moon.
    tang bab tu, sy tunggu moon msuk meminang

  4. moon Says:

    ish…tak kuasa la…..

Tinggalkan Jawapan

