Motivasi

Memo dari Ketua Bahagian HEP: Jemputan sebagai penceramah motivasi

Minggu yang sangat sibuk. Urusan bahagian kemahiran pun berlambak, ada due date pulak tu. Tiba-tiba ada memo minta bagi slot motivasi.

Tak pernah-pernah jadi motivator. Dah la dalam minggu2 yang saya sendiri yang tiada motivasi. Hampir setiap hari dalam minggu ini saya tak sempat makan tengahari. Cuma beralas kuih semasa meting, tak pun goreng pisang Kak Maz bawa setiap petang. Tq Kak Maz.

Malam semalam buat persiapan untuk jd motivator. Pagi tadi slot saya. Walaupun saya diri sendiri sedang tiada motivasi, saya kembali bermotivasi selepas bersama pelajar dalam sesi motivasi saya. Tajuknya; Percaya Untuk Berjaya!

Esok ada kelas ganti! Pengisian di hujung minggu.

6 Respons to “Motivasi”

  1. fairuspeng Says:

    aku pun tak berapa nak ada motivasi kijo ni…
    kijo ore kito buat..
    kijo kito kito buat…
    huhuhu

  2. Azrul Hisyam Says:

    xpo..pulau redang menanti!!!

  3. husairi Says:

    aku pun tak dok motivasi ni. tensionnya..huhu bendahari UM buat hal lagi!! waaa…

  4. Shinobi D. Awan Says:

    aku pun takdok motivasi ni
    mai ar wi motivasi ko aku
    jem doh wei
    doh main kaloh seri sokmo
    meney pun niti atah nasib sokmo
    jem jem…

Tinggalkan Jawapan

