Hujan Petang Di Skudai

Rasanya sudah dua hari berturut-turut bumi UTM skudai dibasahi dengan curahan hujan waktu petang.

Alhamdulillah rahmat Allah kepada hamba-hambaNya.

Mendengar khabar gembira dari negeri serambi Mekah, hujan juga membasahi bumi Kelantan tatkala rakyatnya sedang mengerja Solat Istisqa’ yang diimam oleh ketua kerajaan sendiri, Tuan Guru Hj. Nik Abdul Aziz.

Saya menghabiskan tempoh cuti seminggu untuk berada di Makmal Pengeluaran untuk menjalankan rutin sebagai pelajar. Alhamdulillah, 1 daripada 4 paper saya telah diterima di dalam Journal of Advanced Manufacturing Technology. Syukur sangat-sangat. Bukan mudah untuk publish paper dalam jurnal.

InshaAllah bila selesai urusan di sini, saya akan ke Terengganu selama 2 hari atas beberapa urusan. Dan akan kembali ke Kedah tanpa sempat singgah di kampung. Agak pening juga untuk mencuri masa untuk balik kampung. Tadi SMS dari staf saya, beliau memberitahu yang saya perlu mengikuti kursus selama 2 minggu di CIAST bermula 5hb – 16hb April ni.

Bila banyak urusan yang tertangguh, rasa macam stress juga. Semoga dengan hujan petang sebagai rahmat ini, segala urusan saya dipermudahkan oleh Allah.

Makmal Pengeluaran

15 Mac 2010

Tinggalkan Jawapan

